Snøhetta, 15 - 18 august 2002 Dag 1. Torsdag 15 august ble, menn, kvinner, og barn forlatt til fordel for ein tur i fjellet. Trine og Dag kom fra nordvestlandet og Brit kom fra Sogn. Torill, Kristine, Elise, Terje og Fred kom henholdsvis med tog og bil til Dombås. Etter samling på Dombås der siste innkjøp ble gjort kjørte vi til Hjerkinn skytefelt og inn til Snøheim. Her må en innom administrasjonen på skytefeltet og betale 30,- for å kunne passere bommen. Ved bommen 600meter fra Snøheim parkerte vi og så gikk ferden videre til fots. Turen fra Snøheim til Reinheim er estimert til 2 timer, men vi gikk den lett på 1,5 time. Vel framme på DNT hytta fikk vi tildelt sikringsboda som hadde plass til 10 stk. Denne fikk vi da heilt for oss sjøl sidan vi var 8 og det på langt nær var fullt. dag2. Ferden gikk nå opp mot Snøhetta. Iflg kart så skulle dette gå på 3 timar opp og ca 3 timar ned til Åmodtdalshytta. Vi brukte nærmare 4,5 time opp, men da hadde vi endel pausar. I ein av disse pausane tok Dag ordet og overrekte gave på vegne av Ferdafolk til Kristine og red. Grunnen til dette var at dei hadde vore med på alle turane sidan starten. Ett par Ulvang spesialsokkar kommer godt med, så på vegne av Kristine og red. Tusen Takk! Ferden gikk så vidare mot toppen. Det som såg ut til å bli en tur utan det store innslaget av andre fotturistar blei snart et mylder av folk. Ein heil busslast med folk fra Tsjekkia var komne for å gå på fjellet, så når vi kom på toppen så var det nærare 40 stk som gikk rundt og tok bilder. Etter rast og nyting av utsikt pluss obligatorisk bildetaking, gikk så turen vidare. I fiklete ur og med hytta i sikte gikk vi ... og gikk vi ... osv osv til vi endelig kom ned til hytta klokka 19:00. Vi hadde då brukt ca 9 timar på heile turen. Åmodtdalshytta var eit hyggelig bekjentskap. Romslig og praktisk kjøkken, med veldig godt utvalg av mat. Nå var vi ikkje spesielt kresne, og middagen besto da av lapskaus med brød, og joikakake med potetmos. VELDIG godt etter ein lang dag. Enkelte måtte sjølvsagt være tøffare enn andre så dei bada i vatnet like ved hytta. Dette er på ca 1300 meter, men det blei påstått en temperatur på 17 grader, men tåa og fingeren min påsto hardnakka at her var det ikkje meir enn 10 - 12 grader. Kvelden gikk med til ymse kortspel og leikar. Småungane som var i hytta såg på med store auge og skjøna ikkje at vokse folk kunne holde på slik. Jaja.. ein er ikkje vaksen før ein kan å være barnslig, sa ein lærar til meg eingong, og jammen fikk han rett... Dag3. Sidan dagens tur meir var som en rusletur å regne kom vi ganske seint igang. Enkelte bada i vatnet, eller berre slappa av i sola. Klokka blei nærmare 12:30 før vi gikk avgårde tilbake til Reinheim. Vi gikk nå igjennom og heile turen inkl lang pause blei ikkje på meir enn 3,5 timar. Da vi kom tilbake til Reinheim såg vi til stort hell at sikringsboda fortsatt ikkje var tatt ibruk og vi fikk igjen lov av hyttevakta å bruke den. Fine greier. Hyttevakta var forresten en hyggelig kar ifra Tyskland som hadde vært på hytta på sjuende året. Han hadde stor kunnskap om planteliv og dyreliv omkring hytta. Ein av dei store tinga på turen var at vi fikk sjå Moskus. Ein flokk på 11 dyr kom ruslande opp dalen og la seg til ganske så nær hyttene. Veldig artigt å sjå disse "urdyra" på nært hald. Kvelden gikk med til filosofiske betraktningar og kortspel. Ein medbrakt 3 liter med rødvin fikk bein å gå på og det blei ein trivelig og avslappa kveld. Dag4. Dagen starta like flott som alle dagane tidligare på turen, men så blei det berre bedre og bedre... Turen siste dag var berre tilbake til bilen på Snøheim, så som sist gikk dette på kun kort tid. dvs 1,5 time. Vi kjørte så tilbake til millitærvakta sidan Brits bil sto parkert der. Her delte ferdafolk seg og alle kjørte heim til sitt.. Etterord: Ein gjeng skulle til Dombås for å ete seg kjukke og feite på hamburger, mens den andre gruppa kjørte nedover til Oslo via Folldal, Ringebufjellet, Gjøvik, Jenvaker, Klekk, og Sandvika. Gruppe 2 stoppa eit stykke etter Folldal og inntok ein feltmessig middag med REAL turmat (Torsk i rømmesaus, Lapskaus, og kylling i karri). Med blå himmel, nydelig sol og utsyn mot Rondane, sittande i eit vakkert område med furu og store mengder reinlav, blei dette ein ekstra prikk over i-en, og ingen i gruppe 2 savna hamburger på Dombås...